Szanowny Kliencie,
złożenie zamówienia i reklamacji wymaga każdorazowo wypełnienia formularza online, dostępnego po lewej stronie menu. Pod wpisany w formularzu adres e-mail automatycznie zostanie przesłana kopia Państwa zgłoszenia.
Od tej pory cała historia Państwa zamówienia/reklamacji będzie dostępna pod przesłanym linkiem, gdzie będziemy prowadzić całą korespondencję i informować o przebiegu działań.
W przypadku wysłania reklamowanego towaru bez wypełnionego zgłoszenia online, rozpatrzenie Państwa reklamacji rozpocznie się dopiero po przesłaniu zgłoszenia online.
Dziękujemy za współpracę!
Ważne:
Na paczce proszę napisać numer zgłoszenia pod jakim została zarejestrowana Państwa wiadomość - numer ma postać #"liczba" i jest dostępny po zalogowaniu się do systemu zgłoszeń serwisowych i kliknięciu w zakładkę "Moje zgłoszenia".
Poniżej zrzut ekranu z systemu zgłoszeń serwisowych.